Imatge gràfica

Per reforçar la identitat corporativa dels centres de la Xarxa d’escoles del parc natural de Cap de Creus davant la comunitat educativa, es considera oportú que integrin, a les comunicacions i elements de projecció externa (Web, XSS), les imatges identificatives del projecte. Tal com s’ha anat suggerint en les formacions del Pla de Comunicació de Centre (PCOC).

Pel que fa als webs dels centres s’aconsella incorporar els diferents logotips dels projectes, en els quals es participa, per tal de reforçar la visibilitat de les actuacions davant de les famílies. Cal tenir present que, en la majoria dels casos, el manteniment web d’aquests projectes va a càrrec del Servei educatiu.

Aprofitem per recordar la rellevància d’incorporar, al web de l’escola, una pestanya sobre la [imatge gràfica]. Per tal d’ubicar-hi els diferents logotips que utilitza el centre amb una òptima resolució. D’aquesta manera s’evitaran ensurts en la manipulació del logotip i es facilita l’accés i la gestió a tots els docents ho puguin necessitar.

Descarrega’t, incrusta i enllaça les imatges al web del teu centre