Jocs Florals Escolars de Catalunya

La convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i d’Educació Secundària Obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

El Departament d’Educació convoca els Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nois i les noies i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país.

VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya (edició 2021)

El Departament d’Educació convoca els VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.

Us passem els enllaços informatius i de participació:

Per participar cal omplir els següents formularis. Termini: 24 d’abril 2021

• Formulari 1: Participació alumnat (Recull de participació general. Són dades estadístiques d’abast nacional).
    • Formulari 2: Alumnat finalista (exclusiu per relacionar l’alumnat finalista, adjuntant el seu treball). Cal que ompliu un formulari per cada categoria on us presenteu.

Alumnat finalista Alt Empordà per a participar en les semifinals

El jurat de la fase territorial dels VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya, format per

•   Lídia Solés i Poch (representant de la xarxa de biblioteques de l’Alt Empordà)
  •  Teresa Vendrell Baigual (assessora LIC)