Seminari LCUE 2023 Escoles

Contents que l’Agència de Residus de Catalunya (ARC) hagi seleccionat una experiència de la Xarxa d’escoles del parc natural de Cap de Creus per ser exposada a la X edició del seminari de la campanya Let’s Clean Up. Europe 2023 amb més de 80 inscrits.

El curs 2021-2022 van dur a terme l’activitat LCUE 700 centres de Catalunya.

Ponències:

• “L’espai protegit del Castell-Cap Roig (Palamós) com a context d’aprenentatge”.
  • “La Ciència ciutadana al servei de l’acció educativa en la recollida i classificació de residus”.
  • “Correcull. La xarxa d’escoles del Parc Natural de Cap de Creus al servei de la natura”. A càrrec de Manel Murillo. Escola Montserrat Vayreda de Roses 👏👏👏

En nom de les entitats organitzadores de la campanya Let’s Clean Europe 2023, liderades per l’Agències de Residus de Catalunya.

Com a persona inscrita i/o participant a la Sessió en línia de presentació de recursos i experiències per dissenyar projectes educatius en el marc de Let’s Clean Up Europe! 2023.

2 de març del 2023. 17:30h

Us informem que ja teniu disponibles la documentació presentada i l’enregistrament en vídeo de la sessió. Hi podeu accedir a la web de l’Agència de Residus de Catalunya o a la web de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat.