12è premi Sambori i 7è premi Pissiganya

• El 12è premi Sambori de narrativa escolar, convocat per Òmnium Cultural, té per objectiu promoure l’ús literari del català a les escoles i instituts del Principat, la Franja, Andorra i Catalunya Nord. La convocatòria inclou tots els centres públics, concertats i privats.

– Data límit de lliurament: 2 de febrer de 2018

– Inscripcions: Els treballs s’enviaran en format text mitjançant la pàgina d’Òmnium

Bases del 12è Sambori de narrativa – edició 2018

• El 7è premi Pissiganya de poesia escolar, convocat per Pissiganya.cat i Òmnium Cultural, té per objectiu promoure l’ús poètic del català a les escoles i instituts del Principat, la Franja, Andorra i Catalunya Nord. La convocatòria inclou tots els centres públics, concertats i privats.

– Data límit de lliurament: 20 d’abril de 2018

– Inscripcions: Els treballs s’enviaran en format text mitjançant la pàgina de Pissiganya.cat

Bases del 7è premi Pissiganya de poesia – edició 2018