Concurs BBVA dibuix escolar

El Concurs BBVA de Dibuix Escolar té per objectiu servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes de primària en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, a la vegada que llegeixen en català i aprenen sobre diverses temàtiques. Amb aquesta iniciativa, els mestres poden treballar els contes al centre docent des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics.

Sis contes de convivència seran els que inspiraran als nostres petits, grans dibuixants. Sis històries que ens parlaran de diversitat i discriminació, de prejudicis i de com salvar-los per viure en un món més just i solidari. Cada conte presenta una o més competències emocionals de les 5 que contempla el Model de competències desenvolupat pel GROP (Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica).

Els treballs premiats il·lustraran un nou llibre de contes de  la col·lecció “Concurs de Dibuix Escolar”, publicat per Editorial Mediterrània i les escoles opten a un suport econòmic en funció dels reconeixements obtinguts pels seus alumnes, amb l’objectiu de valorar també la tasca pedagògica realitzada des del centre.

El concurs està obert als alumnes de totes les escoles d’educació primària, així com les d’educació especial, de Catalunya. Es pot participar fins el 16 de febrer de 2016