L’escola Carles Buigas guanya un dels premis Pilarín Bayés

Coincidint amb la Diada de Sant Jordi es va fer públic el veredicte del quinzè Premi Pilarín Bayés 2018 de contes escrits per nens i nenes en què es premien un total de 19 contes infantils.

Un dels premis ha estat otorgat al conte “La màgia dels Superpoders”, escrit pels nens de l’aula “El Bosc dels Talents” de l’escola Carles Buigas, amb l’acompanyament de la mestra M.Àngels. Estem molt contents, satisfets i orgullosos d’aquesta gran notícia!!!

Es tracta d’un Premi de contes escrits per nens i nenes de Primària de tota Catalunya. Els principals objectius són fomentar la lectura i apropar els llibres als infants, estimular la seva imaginació i fer-los reflexionar i treballar temàtiques al voltant dels valors. Enguany sota el lema “Idees per canviar el món”.

El Premi vol ser un homenatge a aquesta gran il·lustradora que encarna tot això a la perfecció: valors, estima pels contes i estima pels infants.

Els contes premiats seran il·lustrats per Pilarín Bayés i publicats en un llibre. A més, rebran com a premi un exemplar del llibre per a cada autor, un per la mestra i un per a l’escola. I l’escola rebrà també una selecció de llibres.

El dijous 7 de juny al matí, el recinte del Parc Sanitari Sant Joan de Déu a Sant Boi de Llobregat, acollirà l’acte de lliurament dels Premis Pilarin, amb totes les escoles guanyadores d’enguany. L’acte, ple de sorpreses, per als nens i nenes, pretén ser una festa de celebració, a més d’un espai per seguir aprofundint en la temàtica d’aquest any, Idees per canviar el món. Serà un gran dia!

MIREU EL VÍDEO EN QUÈ LA PILARÍN FELICITA ALS I LES GUANYADORES!