Escola Xarau, premi fundació Bofill

L’escola Xarau ha guanyat el 3r. premi a la seva participació a la CRIDA de la fundació Jaume Bofill “Redissenyem la reunió amb famílies” amb el repte de redissenyar la primera trobada amb les famílies per millorar el seu compromís amb l’educació dels alumnes al centre.

El llirament de premis va ser a l’escola Blanquerna ahir 28 de novembre a la tarda.  Us adjuntem el video. Al minut 54:45 trobareu l’entrega del premi a l’escola Xarau i un resum de la seva experiència. MOLTES FELICITATS A TOTA LA COMUNITAT, per la feina feta!