Sostenibilitat, canvi climàtic i biodiversitat (Dia de la Ciència 2017)

El passat 15 de novembre, dins de la 22 Setmana de la Ciència (2017), l’Institut Jaume Mimó va acollir la conferència “SOSTENIBILITAT, CANVI CLIMÀTIC I BIODIVERSITAT” a càrrec de Carlos Hernández, antic alumne del centre i actualment Graduat en Ciències Ambientals, Màster en Ecologia Terrestre per la UAB i realitzant la tesis doctoral al CREAF (UAB) centrada en en l’ecologia d’insectes, particularment en les xarxes ecològiques d’aquests organismes.
Va estar adreçada a l’alumnat de 3r. d’ESO que va escoltar atent i es va mostrar molt participatiu.