Alumnes de l’Institut Gorgs publiquen un article científic sobre la Turritopsis nutricula a la revista europea Sciencie in School

Estudiants de 1r d’ESO de l’institut Gorgs han publicat un article científic a la revista europea Science in school, com a premi per un treball presentat l’any passat a un concurs d’aquesta publicació.

Medusa inmortalAna AragónXavi Valeri i Sara Hidalgo, actualment cursant 2n d’ESO, han sigut els guanyadors del Student competition: the search for the strangest species on Earth en la categoria d’11 a 15 anys amb el seu article científic de la Turritopsis nutricula (actualment T.dohrniio Medusa immortal.

El professor de Ciències Felip Lorenzo, explica que la revista Science in school va organitzar un concurs a nivell europeu on animava als estudiants de totes les edats a participar en la redacció d’un article científic sobre l’espècie animal més estranya del món. L’alumnat de primer del curs 2016-17 van participar en aquest concurs dins d’un projecte anomenat Science Project. Durant el projecte les hores de les assignatures d’anglès i naturals van fusionar-se i els responsables de les matèries van treballar conjuntament. L’alumnat treballava durant 7 hores a la setmana en la recerca, redacció i edició de l’article científic.

Enllaç a la notícia a Cerdanyola.Info