Xerrada sobre metodologia i didàctica de les matemàtiques

En Miquel García i l’Eduard Torrent van engrescar de valent a les persones assistents a la xerrada de com treballen les matemàtiques al seu centre, l’escola Els Estanys de Sils.

Conferència sobre metodologia i didàctica de les matemàtiques, enfocada als mestres d’infantil i primària en la qual van presentar exemples d’activitats manipulatives i vivencials que són les que ajudaran a l’alumnat a comprendre els diferents conceptes matemàtics i a generar noves idees.

L’objectiu és conèixer una altra manera de treballar les matemàtiques, que s’adapta al nou currículum i amb la que s’aconsegueix motivar l’alumnat i millorar notablement la comprensió i els resultats.