Voldríeu ser un centre Magnet?

Un dels propòsits de Magnet és la lluita contra la segregació escolar per assolir l’equitat educativa.

Està previst que el 15 de març s’obri una nova convocatòria del programa “MAGNET. Aliances per a l’èxit educatiu” per al curs 2024-25 (dins la convocatòria unificada de programes), que promou una transformació profunda en els centres educatius com una estratègia per reduir la segregació escolar i garantir una oferta educativa de qualitat per a tot l’alumnat. Des de la coordinació hem fet una primera detecció i creiem que el centre que dirigiu té o pot tenir les condicions de sortida per formar-ne part. Si penseu que seria o podria ser un moment d’oportunitat per iniciar un procés de transformació de centre, us animem a inscriure-us (a través d’aquest formulari) a la sessió informativa virtual que es farà el proper dimarts 12 de març a les 9.30 hores.

🧲  Sessió informativa del programa Magnet

📅 Dimarts 12 de març de 2024

🕑 De 9.30h a 11h

🔗 Virtual. Cal inscriure’s

Per cert, l’equip Magnet aprofita per compartir-vos un vídeo amb un breu tastet del que va ser la jornada de 10 anys de programa Magnet que van fer aquest dimarts al COAC!