Student Awards 2023: participa-hi!

mSchools Student Awards és un concurs que reconeix la tasca duta a terme per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats: Scratch Challenge (3r, 4t, 5è, i 6è Primària; 1r i 2n d’ESO), Mobile History Map (Primària i Secundària) i App Education (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius).

MobileHistoryMap

Si teniu un projecte creat a la plataforma i app de georeferenciació MobileHistoryMap, ara és el moment d’inscriure’l a concurs. Inscripcions: del 17 d’abril al 8 de maig.

Inscripcions aquí

Scratch Challenge

En aquesta categoria es premien els millors projectes de Primària desenvolupats a través del llenguatge de programació lliure Scratch. Participa! Inscripcions: del 17 d’abril al 8 de maig.

Inscripcions aquí

App Education

Heu treballat el disseny d’una aplicació i el desenvolupament del seu prototip amb la iniciativa AppEducation aquest curs escolar? Presenteu el vostre projecte! Inscripcions obertes de l’1 al 18 de maig.