Servei Comunitari, OpenCohesion School

Els documents de les orientacions de SC que es van comentar a la reunió d’inici de curs estan presentant problemes d’accessibilitat que retarden la seva publicació a XTEC, us els enllacem a continuació, per si algun referent els necessita:

Com sabeu, el curs passat diversos centres de Catalunya van participar en el projecte europeu Open Cohesion School que coordina el Departament d’Acció Exterior i Govern Obert a través de la Direcció General de Participació, Processos Electorals i Qualitat Democràtica. Recentment han comunicat la intenció de continuar el projecte.

Atès que el projecte encaixa amb els objectius del Servei comunitari, us facilitem l’enllaç on podeu trobar informació del projecte per
si hi esteu interessats.