Dia del medi ambient – Resultats de l’anàlisi de diferents punts d’aigua no clorada

12 centres educatius de primària i secundària que són Escola Veda del Pla de l’Estany, Gironès i La Selva han participat en la valoració de diferents punts d’aigua no clorada  de rieres, rius, torrents o fonts del seu municipi.

Aquesta actuació s’emmarca dins del dia del Medi Ambient que se celebra el 5 de juny.

Els resultats d’aquests anàlisis són força satisfactoris ja que la majoria dels punts analitzats han tingut resultats òptims en relació a la qualitat de l’aigua. S’han analitzat els següents paràmetres: olor, color, terbolesa, concentració de nitrats, entre d’altres).

Els centres participants han estat: INSTITU Brugulat de Banyoles, escola Castell de Farners de Santa Coloma de Farners, escola La Vall d’Osor, escola Juncadella de la Cellera de Ter, escola Pompeu Fabra d’Anglès, escola Guilleries de Sant Hilari Sacalm, institut Vallvera de Salt, institut Salvador Espriu de Salt, la Salle Girona, Vedruna Girona  i els instituts Santa Eugènia i Santiago Sobrequés de Girona.

Els resultats de les observacions el podeu veure al següent enllaç: