Projecte: Ràdio Castell

La  ràdio  és  un  mitjà  viu  que  promou  la  comunicació,  facilita  la  lectura  i  la comprensió dels textos i agilitza les tasques de redacció dels alumnes. El  treball  que fem a l’aula i que portarem a la ràdio  resulta  un  estímul  que  potencia  les  activitats  escolars  a diferents perspectives. L’objectiu de l’ús d’aquest recurs a la nostra escola és:

•  Reforçar el treball en equip.
  • Fomentar el debat i profunditat dels temes.
  • Ensenyar a utilitzar la veu.
  • Ampliar el vocabulari,
  • Millorar l’expressió.
  • Responsabilitza els nois i noies en una tasca que va més enllà de l’activitat escolar.
  • Possibilita l’estudi, la reflexió i el debat a partir d’una fórmula divertida.

Així doncs, la ràdio incideix en aspectes fonamentals de l’aprenentatge com ara la lectura, l’expressió oral, l’entonació, la redacció i l’estructuració d’idees. És un bon recurs didàctic que fa cohesió a l’escola d’una activitat en la que tots hi podem participar.

us adjunto el link de l’emissió: https://youtu.be/_4Pnr-1qlcY

Esperem que us agradi!!!!