Premi d’Experiències Educatives Josep Pallach

L’Ajuntament de Figueres convoca la XVIII edició del Premi d’Experiències Educatives Josep Pallach. És la concessió d’un premi de 5.000 euros per reconèixer i potenciar experiències educatives innovadores pedagògica i metodològicament, originals en els plantejaments, fàcilment aplicables en altres centres i col·lectius, la implicació global del centre, la transversalitat dels plantejaments, el treball en xarxa en l’àmbit comunitari, la continuïtat temporal de l’experiència en cursos successius, a més del treball d’elaboració i de bona presentació per part dels/les autors/res.

Aquest premi s’adreça a aquelles persones que hagin portat a terme alguna experiència en el camp educatiu, sigui quin sigui l’àmbit: escolar, extraescolar, laboral, de lleure i sigui quin sigui el nivell: infantil, primària, secundària, universitari, adults, entre altres.

El 15 de novembre, s’obre el termini de presentació de sol·licituds que es tancarà el 31 de gener de 2023.

Trobareu tota la informació clicant aquí

Us animem a participar-hi  !!!