Pauses actives! En moviment a l’aula

Us volem fer arribar informació d’un programa de salut que esperem sigui del vostre interès:

“Pauses actives! En moviment a l’aula” és una guia per promoure la realització de l’activitat física i “trencar” els períodes de sedentarisme amb petits temps d’activitat física dins la rutina de l’aula durant la jornada escolar, on l’alumnat passa la major part del dia assegut.

La guia proposa diverses activitats físiques d’entre 5 i 10 minuts de durada, dissenyades per ser desenvolupades pel professorat, gairebé sense material específic i d’una manera senzilla, divertida i significativa per a l’alumnat.

Les activitats han estat dissenyades per treballar continguts curriculars de totes les àrees de coneixement que s’imparteixen a l’etapa de 2n cicle d’Educació Infantil i Primària.
Enllaç a les activitats