Marxa Solidària Amb Pas Ferm

El proper diumenge 26 de març tindrà lloc la VIa Marxa Solidària Amb Pas Ferm, organitzada per les AFAs i professionals del CEE Els Àngels (Palamós), CEE Ventijol (Blanes) i CEE Font de l’Abella (Girona). La sortida és a les 10 del matí des del Polivalent de Llagostera. És una marxa no competitiva que es pot fer corrent, caminant i vehicles tècnics.

És una jornada lúdicoesportiva que té com a principal objectiu fer visible la necessitat de qualsevol persona d’accedir a la pràctica esportiva siguin quines siguin les seves possibilitats i necessitats específiques. La intenció és compartir espais de trobada lúdics i esportius entre tots i totes les participants. Els diners recaptats amb aquesta marxa solidària seran invertits en activitats per l’alumnat de les tres escoles.

Per a més informació i inscripcions, podeu consultar el següent enllaç.