Jornada Experimenta la Ciència

El passat dijous 4 de març, vam celebrar la IX Edició Experimenta la Ciència en format virtual.

Més de 500 alumnes de  cicle mitjà de primària de deu centres de la zona, van preparar diversos experiments, tots ells molt interessants.

Vam compartir una jornada espectacular on l’alumnat feia la demostració del seu experiment, després miràvem el vídeo que ens havien preparat i finalment responien a les qüestions del dossier de treball.

A la tarda, vam gaudir de la presència virtual del Dani Jiménez que va ser molt amable i pacient contestant a totes les nostres preguntes amb entusiasme.

Per acabar… La ciència del Dani i l’espectacle: ” Des d’Arquímedes fins a Einstein”

Felicitem els centres participants per la feina feta! Mil gràcies!

Algunes imatges de la jornada