Jornada Esportiva 2022

El dijous 5 de maig, a Santa Coloma de Farners, es va fer una nova edició de la jornada esportiva organitzada pel Servei Educatiu de la Selva I. Després de la pandèmia, quin goig veure tants nois i noies!

Amb l’objectiu de compartir i dinamitzar activitats relacionades amb l’educació física des d’una vessant més pedagògica que competitiva, ens vam trobar uns 850 alumnes de 5è de primària i 150 mestres i col·laboradors.

Van tenir lloc unes 40 activitats de forma simultània als diferents espais que ofereix Santa Coloma de Farners.

És una jornada per viure la pràctica esportiva centrada en els valors educatius.

El dia de la jornada poden veure un ampli ventall d’exemples i de possibilitats per fer activitat física i esportiva més enllà dels esports de massa.

Pretén conscienciar als participants de practicar hàbits saludables mitjançant la pràctica esportiva per millorar la salut.

Cooperació, participació i esforç són els adjectius que fan que aquesta jornada tingui tant èxit.

Realment la logística i organització de la jornada esportiva és complexa, depenen de mil i un detalls, i de moltíssima gent i/o institucions

Agrair de nou la implicació i col·laboració de tothom.

El més important és que els nens i nenes, els protagonistes de tot plegat, gaudeixen de la jornada. Fins l’any vinent!

Web on trobareu els vídeos i fotos

Reportatge

Àlbum