Iniciem el curs amb l’escola Octavio Paz!

L’escola Octavio Paz és un clar exemple de transformació pedagògica. El seu compromís és innovar per garantir l’èxit educatiu i personal de tots els infants  i creu en la importància de “Transformar l’educació per transformar el món”!!!

L’alumnat s’organitza en comunitats d’aprenentatge i participa activament en les Assemblees i en el Consell d’infants.

El centre fomenta una actitud curiosa, crítica i investigadora dels i de les alumnes i dona molta importància als reptes, a la presa de decisions, als projectes, la comunicació i el treball d’educació emocional …

L’escola Octavio Paz ha obtingut els Premis Baldiri Reixac durant els anys 2017,2018 i 2019 i el Premi Ensenyament 2019.

És una escola oberta al barri, a la ciutat i al país! Ben segur que junts podrem fer bons aprenentatges!