Hazlo verde, missió consum responsable

“Hazlo Verde”! El programa d’acció educativa per educar en responsabilitat ecosocial i sostenibilitat.

El seu objectiu és sensibilitzar i educar l’alumnat en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i la importància de tenen els seus actes quotidians en la protecció del nostre planeta, tot despertant la seva consciència crítica i la ciutadania activa.

“Hazlo Verde” t’ofereix: material didàctic gratuït adaptat a la LOMLOE per a cada etapa escolar i tallers mediambientals per a l’aula impartits per l’equip de voluntariat de Leroy Merlin.

A més, et convidem a participar en el seu Concurs Escolar estatal, que promou en l’alumnat la generació d’idees per crear un hàbitat més sostenible i premiarà amb un campament a la natura que converteix el bosc en una aula verda, una escola sense parets on es pot potenciar l’autonomia del “saber fer” i el “fes-ho tu mateix”.

En aquesta setena edició descobrirem els productes ecodissenyats i el consum responsable.