Gaudint del taller de danses

El dimecres 21 de febrer va ser un dia genial. Al matí vam poder fer una connexió en directe per streaming amb el grup Atrapasomnis. Dins el projecte ” El planeta violeta” pensat per l’alumnat d’I5 dels centres de la Selva. En aquest projecte es treballen els ODS.

Ho podeu seguir en diferit al següent enllaç, si és del vostre interès.

Els missatges que enviaven els centres eren que ja estaven a punt, que tenien ganes d’anar a la trobada, que els han encantat els reptes, que cantaven el bon dia molt fort… S’ha felicitat als centres per la bona feina que han fet. Ho podeu veure al web del projecte.

A la tarda, amb els docents dels centres i l’alumnat de cicles formatius de grau superior de l’institut de Santa Coloma de Farners, tècnic en educació infantil (TEI) amb la seva profe Carme, vam ballar i gaudir de valent gràcies al bon saber fer de l’Anna Carreras i en Jordi Ger.

Una trobada de danses molt maca, productiva i terapèutica. Quins artistes! Ens van engrescar molt i això no és fàcil. El seu humor també hi va ajudar.

Podeu veure les cares rialleres de tothom i el  bon ambient que es va crear al següent enllaç.

El proper 27 de febrer a Bonmatí, el 28 a Hostalric i el 19 de març a Maçanet de la Selva farem bategar tots els planetes violetes a la gran festa amb els Atrapasomnis. Serà una jornada immemorable! Gràcies a tothom per fer-ho possible!