Fira dels ODS La Selva primària

Educació per a la sostenibilitat

El dia 20 de març, al parc de Sant Salvador de Santa Coloma de Farners, els centres que participen del programa Escoles Verdes de la Selva, juntament amb els serveis de Tosca, organitzen una Fira dels ODS.

Aquests centres són: escola Guilleries, escola Pompeu Fabra, escola Juncadella, escola Castell de Farners, escola Mn Joan Batlle, escola La Vall i Vedruna Arbúcies. També compten amb la col·laboració d’alguns alumnes de l’institut de Santa Coloma.

Es preveu l’arribada i l’organització de les parades a les 9.45h. A les 10h hi haurà la benvinguda institucional i presentació de la Fira dels ODS.

Tenen una proposta d’activitats molt variada i engrescadora.