Festival de cinema de Girona – infants i joves

Del 6 al 12 de novembre tindrà lloc el FESTIVAL DE CINEMA PER INFANTS I JOVESSecció de cinema infantil i juvenil del 35è FESTIVAL DE CINEMA DE GIRONA. És una secció especial que ofereix als nois i noies la gran oportunitat de veure curtmetratges d’estrena mundial en pantalla de cinema, així com la possibilitat de conèixer alguns dels seus autors.

Aquesta edició del Festival a les escoles i instituts serà exclusivament en streaming. Una bona oportunitat per muntar per un dia el cinema a les aules, on els alumnes gaudiran amb la projecció de curtmetratges d’estrena mundial i actuaran com a jurat del Festival en cadascuna de les set categories d’edat en les que participin, des d’educació Infantil fins a Batxillerat.

– Sessions gratuites en streaming 7, 8 i 9 de novembre.
– 7 programacions basades en seleccions de curtmetratges educatius, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Trobareu l’accés a la inscripció, a més de recursos per preparar el Festival al vostre centre (idees, curtmetratges guanyadors d’altres anys, propostes didàctiques adequades a diferents edats, selecció de centenars de curtmetratges de la xarxa…) a la pàgina WEB ja.cat/giff

Cal realitzar la inscripció des d’un usuari XTEC. La inscripció romandrà oberta fins el divendres 3 de novembre.