eTwinning a la Benaula

L’escola la Benaula participa en un projecte europeu.

eTwinning és una iniciativa de la Comissió Europea​ que forma part d’ Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, joventut i esport. El seu principal objectiu és el de fomentar la col·laboració escolar a Europa utilitzant  les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Per això, proporciona una plataforma i la infraestructura necessària (eines en línia, serveis, suport), als equips educatius (professors, directores, bibliotecaris, etc.) dels centres escolars dels paisos europeus participants. Tot plegat per a què els docents europeus es comuniquin, col·laborin, desenvolupin projectes en comú e intercanviïn idees. També ofereix oportunitats de desenvolupament professional continu gratuït i en línia.