Escoles verdes: Projecte PATIS BIODIVERS

Publiquem aquesta informació que creiem que pot interessar als centres educatius que esteu engegant actuacions per conèixer la biodiversitat dels patis escolars:
El projecte PATIS BIODIVERS és un projecte coordinat pel Grup de Recerca en Construcció del Coneixement-UVIC (GRECC) que té un doble objectiu: per una banda, promoure la investigació científica autèntica entre els i les estudiants de l’etapa de primària i secundària i que puguin fer accions per millorar el pati. A més a més, el projecte pretén donar valor a les dades obtingudes a través de les investigacions de les nenes i els nens.
Per participar-hi és important omplir el formular-hi d’inscripció. L’únic compromís que demanen és que  envieu les dades de les vostres investigacions per poder-les guardar i publicar a la pàgina web. A la vegada, amb la inscripció us ofereixen assessorament per implementar la proposta.
Des del projecte, preveuen dos tipus d’activitats per participar-hi, que poden ser complementàries i que tenen uns materials associats per ajudar al professorat a implementar-ho:
Des de l’equip del projecte Patis Biodivers ens informen també que enceten aquest curs 2023/24 amb algunes novetats. Per una banda, tenen el recull de les IV Jornades de Ciències i un material específic per treballar la Biodiversitat del pati amb Cicle Inicial. D’altra banda, tenen també els materials disponibles en castellà i basc.
S’ha previst fer una presentació del projecte de manera virtual per totes aquelles persones que hi estigueu interessades el proper dijous 9 de novembre. Us podeu inscriure aquí i, aviat, també des de la pàgina web.
Amb tot, totes aquelles escoles que ja us vulgueu registrar al projecte per aquest curs, ho podeu fer a través d’aquest formulari o també des de la pàgina web.
Esperem que sigui del vostre interès!