Dia de la Pau

Bon dia,

Avui hem celebrat el dia escolar de la no violència i la Pau amb l’alumnat de cicle inicial dels centres de primària de Sta Coloma de Farners, dins el projecte “Les Oliveres”.

Ens ha fet un matí espectacular. En l’edició d’enguany, ens han acompanyat l’Alcaldessa – la Sra. Susagna Riera, la Sra. Dolors Serra – inspectora de la zona del Departament d’Educació i les direccions dels centres. En la presentació, en format presencial, també hi havia el primer grup bombolla de l’escola Castell de Farners. Els altres alumnes i docents estaven connectats des de les seves aules per participar del moment. Durant el matí, grup per grup, també han vingut a la plaça de la Pau on:

• hem recitat el poema de pa amb oli i sucre
  • hem fet l’abillament de les oliveres (penjant-hi coloms amb missatges de pau)
  • hem intercanviat medalles (complint normativa Covid) i abans d’acomiadar-nos per tornar al centre, hem cantat i dansat la cançó “El món seria”.

Per l’ocasió hem elaborat un escape room sobre l’olivera, la premsa i el colom de la pau, que deixem a disposició de tots els centres interessats.

Per gentilesa de l’Ajuntament, teníem pa amb xocolata per esmorzar o berenar, segons convingui.

Tot i les circumstàncies tan excepcionals amb les que ens trobem, ha resultat una gran Festa i l’alumnat ha escrit missatges de continuar treballant junts per construir un món més solidari i de Pau.

Volem agrair a tothom la implicació, participació i el suport rebut. Ens ho hem passat molt bé!

BON DIA DE LA PAU A TOTHOM!

Aquí teniu algunes imatges que documenten l’ocasió.