CELEBREM EL DENIP A SANTA COLOMA!

Aquest passat divendres vam celebrar l’acte final del PROJECTE LES OLIVERES amb l’alumnat de 1r de primària dels centres de Santa Coloma de Farners. Un magnífic matí on els infants i mestres van participar en la celebració del Dia de la Pau.Vam recitar un poema, cantar una cançó “El món seria molt millor” i van penjar uns coloms amb unes precioses frases a les oliveres de la Plaça Joan Salvat Papasseit. També vam gaudir d’un meravellós espectacle que ens va oferir l’alumnat de 6è del col·legi la Salle. Vam compartir uns jocs i, finalment, tots els nens i nenes es van intercanviar unes medalles amb bons desitjos .

Felicitats a tothom que va fer possible aquesta celebració, sobretot als alumnes i mestres!

Merci a l’escola Castell de Farners, el col·legi la Salle i l’escola Sant Salvador d’Horta per a la vostra participació!