Compartim experiències literàries a l’escola Sant Jordi de Bonmatí

Dimecres passat, 17 d’abril, a la sessió del seminari de literatura infantil i juvenil i biblioteca escolar, a la biblioteca de l’escola Sant Jordi de Bonmatí, vam compartir experiències que les participants van portar a terme als seus centres. Les trobareu penjades a la pàgina web que compartim amb els seminaris de terres gironines, al següent enllaç.

La direcció de l’escola Sant Jordi i les companyes d’aquest centre, ens van acollir i rebre la mar de bé! Quina biblioteca més entranyable! Uns llibres triats amb cura i molt ben presentats a l’abast de tot l’alumnat i docents.

Ens va presentar diverses caixes literàries fetes amb afecte, delicadesa, amb molts detalls que ens obrien els ulls, la boca i el COR.

Totes les participants van anar explicant les seves pràctiques, després vam fer la valoració del seminari d’enguany i propostes per l’any vinent.

Vam acabar la vetllada amb un berenar – sopar literari ben engrescador. Gràcies noies per fer-nos viure aquesta gran experiència.

Des d’aquí volem agrair la bona predisposició i saber fer de l’escola acollidora! Moltes gràcies!

Pàgina web del projecte

Imatges de la sessió