2a Fira Educació Infantil

El repte que proposen a l’alumnat és la creació d’una aula multisensorial per 0-3 anys. A  partir del repte es treballen diferents conceptes: programació, disseny d’espais, desenvolupament sensorial…
Cada grup crearà un dels materials que hagin pensat per l’espai i els exposaran en format Fira. La idea és que puguin venir educadores de les Llars de l’entorn, perquè ho vegin i ho puguin avaluar.
De fet, cada grup ha iniciat el repte a partir d’una llar d’infants real, que prèviament han anat a visitar.
La fira serà el 14 de desembre a les 18h.
Agrair a les llars  que van acollir alumnes per l’observació.
L’any passat, va ser l’any d’estrena i realment va funcionar molt i molt bé. Les educadores que van venir van poder oferir un feedback molt real i les alumnes van gaudir-ho molt.
A continuació trobareu el cartell de l’esdeveniment.