1a Bibliohack Comarques Gironines, 5 d’octubre de 2024

Amb la finalitat d’ajudar a establir i enfortir les relacions entre biblioteques escolars i biblioteques públiques, estem organitzant, des del grup ICE de Mediació Lectora, la 1a Bibliohack de les comarques gironines el dissabte 5 d’octubre de 2024 a la Biblioteca Antònia Adroher de 9 a 18h. Tindrà una certificació de 10h.

Les inscripcions es podran realitzar a partir del 3 de juny a la web del grup:  ja.cat/biblioteca-i-escola.

La Bibliohack és una trobada de cocreació entre bibliotecaris escolars i públics inspirats en els projectes EduHack. És un procés que connecta, inspira i capacita els professionals d’ambdós àmbits per identificar i dissenyar experiències innovadores de col·laboració, basant-se en la metodologia del Design Thinking. Té com a objectiu compartir idees i projectes per incidir en la millora de les biblioteques escolars i teixir relacions fructíferes de col·laboració amb les biblioteques públiques. Així mateix, fomentar resultats pràctics i aplicables i produir un repositori de nous recursos innovadors cocreats per grups heterogenis de professionals.