15ena Escola d’estiu d’Educació Musical

15 són 15!

15 són 15! Qui no ha cantat aquesta cançó tan nostra? Qui no ha fet màgia dibuixant la pulsació? No hi haurà res que ens aturi a seguir cantant-la, i per això la quinzena escola d’estiu la farem en línia. Serà una mica diferent, segur, i ens faltaran moltes coses, en som del tot conscients, però sabem que aviat tornarem a compartir l’experiència i a gaudir del contacte presencial que sempre ha caracteritzat les nostres escoles d’estiu!

Volem que el 15 són 15 sigui una escola d’estiu diferent, tecnològica, adaptada a la situació moderna per formar-nos per seguir lluitant, amb el ritme, amb melodies grans i petites, per moure el cos, per pensar, per dialogar, per construir, per consolidar una Educació Musical amb més presència i cada dia una mica millor.

15 són 15!

Els destinataris són mestres i professorat d’educació musical i d’altres especialitats a les etapes d’educació infantil, primària i secundària de l’ensenyament públic i privat. Professorat i alumnat d’estudis d’educació musical i professionals implicats en l’educació musical.

La inscripció a l’escola d’estiu s’ha de fer a través de www.aemcat.cat

Per a qualsevol aclariment aemcat@aemcat.cat

Per a més informació

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *