13a Olimpíada de Geologia de Catalunya

Dirigit als professors i professores de Biologia i Geologia,

Ens agradaria poder comptar amb vosaltres i, especialment, amb el vostre alumnat de 1r i 2n de batxillerat*, per participar en les OLIMPÍADES DE GEOLOGIA que celebrarem el PROPER 4 DE MARÇ de 2022.

Ens alegra enunciar que la jornada se celebrarà a les universitats catalanes com altres anys sempre i quan la situació sanitària en el moment de les proves ho permeti.

El contingut d’aquestes bases el podeu trobar publicat a https://www.aepect.org/13a-olimpiada-espanola-de-geologia/

Desenvolupament de la jornada

Si la situació sanitària en el moment de les proves ho permet, les olimpíades se celebraran a les diferents seus universitàries com de costum. Si l’evolució de la pandèmia comportés restriccions de la presencialitat , es tornarien a celebrar des dels mateixos centres educatius com l’any anterior.

Data: 4 de Març de  2022

L’horari de la jornada serà el següent*:

9:30 – 10:00 Benvinguda

10:00 – 11:00 Prova teòrica

11:00 – 11:30 Descans

11:30 – 12:30 Prova pràctica

12:45 – 13:30 Conferència sobre erupció a La Palma

13:30 – 14:00 Comunicació dels resultats de les proves i lliurament de premis

* Aquest horari es podria veure lleugerament alterat en funció del desenvolupament de les proves a les respectives seus degut a raons organitzatives.  S’informarà de qualsevol canvi a través del correu electrònic.

La inscripció es fa enviant abans del 20 de desembre  la butlleta d’inscripció i Autorització de drets

Per qualsevol dubte o informació us podeu posar en contacte amb:

BARCELONA (Xavier Juan): geolimpiadesbarcelona@aepect.org

GIRONA (Dolors Sotelo): geolimpiadesgirona@aepect.org

LLEIDA (Anna Jiménez): geolimpiadeslleida@aepect.org

TARRAGONA (Anselm Crusells): geolimpiadestarragona@aepect.org

Per tal d’afavorir la participació del màxim nombre de centres i ajustar la capacitat organitzativa s’ha establert que es garanteix que 2 grups de 4 estudiants per centre podran participar però es poden inscriure més estudiants de reserva i, cas d’haver-hi places s’acceptaran. Passat el termini d’inscripció es notificarà via e-mail als centres la inscripció definitiva…. Tota la informació la podeu trobar al web:

Catalunya (Anna Anglisano): olimpiadescatalunya@aepect.org

Gràcies per endavant per la vostra col·laboració!

Organitzat per :

L’AEPECT – juntament amb altres institucions organitzadores a nivell estatal – i amb el suport a casa nostra de diverses universitats catalanes (UB, UAB, UdG, URV, UPC i UdL), el Col·legi Oficial de Geòlegs de Catalunya (COLGEOCAT), l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC), el Seminari Permanent de Ciències Naturals (SPCN), el Geoparc de la Catalunya Central, el Geoparc Orígens i l’Institut Català de paleoecologia humana i evolució social (IPHES) han convocat les XIII Olimpíades de Geologia.

*Amb caràcter excepcional –si són autoritzats per la direcció del seu Centre– podran participar-hi alumnes de 3r i 4t d’ESO.