#100tífiques 2022

El proper 11 de febrer tindrà lloc l’activitat #100tífiques coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.

Us informem que aquest dia s’emetran pel canal Youtube de la FCRI cinc xerrades via streaming.

Si hi ha algun centre de la zona que no s’ha inscrit i que finalment s’anima a voler participar a l’activitat ho pot fer des d’aquest canal del Youtube.

Us compartim els horaris de les xerrades en streaming:

Es posa en marxa la campanya #100tífiques als centres que tindrà lloc l’11 de febrer coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.

Aquesta activitat amb l’objectiu d’impulsar les vocacions STEAM, especialment entre les nenes va adreçada  a l’alumnat de 6è de primària i de 1r d’ESO.

Organitzat pel Departament d’Educació, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST).

En aquest document  trobareu les principals novetats d’aquesta edició:

– Modalitat de la xerrada: presencial o virtual

– Per a fer la inscripció :Inscripció amb usuari i contrasenya (antics usuaris) o noves inscripcions amb validació. Inscripció oberta fins el dijous 14 de gener de 2022.

– Ens han comunicat que els Instituts Escola (IE) poden demanar dues científiques, una per 6è de primària i una altra per 1r de l’ESO.

Novetats principals d’aquesta edició:

– Modalitat de la xerrada: presencial o virtual

– Inscripció amb usuari i contrasenya (antics usuaris) o noves inscripcions amb validació

Termini d’inscripció obert fins diumenge 23 de gener (NOVETAT)