LLENGUA

Des de l’equip LIC col·laborem en la sensibilitació, promoció, consolidació i ús de la llengua catalana com a eix d’un projecte plurilingüe.

Assessorem i donem suport als professors en tot el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua al llarg de les diferents etapes de manera integrada amb els continguts curriculars, utilitzant metodologies inclusives i coeducatives per aconseguir l’èxit educatiu de tots els alumnes, col·laborem en la formació permanent del professorat sobre metodologies i recursos, i l’aportació de criteris d’avaluació en els àmbits de la competència lingüística dels alumnes.

Donem impuls a la formació i suport als plans i projectes del Departament d’Educació relacionats amb l’àmbit de la llengua, així mateix, assessorem als centres educatius en la gestió dels usos lingüístics per tal que aquests s’ajustin als objectius pedagògics fixants i a la normativa vigent.

Col·laborem i assessorem en l’elaboració i actualització del projecte lingüístic plurilingüe, del pla d’acollida i del projecte de convivència.

En els següents enllaços hi podeu trobar informació del vostre interès:

Pàgina XTEC – LIC

Informació i recursos de l’alumnat nouvingut

Llengües i gestió de la diversitat

Competència lingüística catalana

Avaluar per aprendre