Cicle de xerrades. Parlem de: Diversitat i Inclusió

En aquest cicle gaudirem de 13 xerrades que ens aportaran coneixements, recursos i estratègies perquè puguem atendre, de manera adequada, la gran diversitat d’alumnat que tenim a les aules.
Les xerrades seran en líniagratuïtes i obertes a tothom
Per accedir a les xerrades no cal fer inscripció, només cal connectar el dia i hora a les xerrades que t’interessin. Les xerrades es faran els dimarts i dijous dels mesos d’abril i maig a les 18h.

En el cicle es faran les xerrades següents:
– DUA, realitat o utopia? Com incorporar el DUA a les nostres aulesPrudents Martínez (18.04.23)
– Com afavorim la inclusió dels alumnes amb trastorns de la conducta? Oscar  Puigardeu (20.04.23)
– Mesures i suports universals que afavoreixen contextos educatius inclusiusLaia Jurado (25.04.23)
– Què és l’alta sensibilitat i com podem acompanyar un infant PAS? Alba Bonmatí, Sandra Martín i Marta Torrents (27.04.23)
– La discapacitat visual en el món educatiu. Estratègies i recursosNúria Navarro i David Ramos (2.05.23)
– L’acollida de l’alumnat nouvingut. Què, com i quan? Imma Buñuel i Montserrat LLivina (4.05.23)
– Les altes capacitats: detecció i actuació en l’àmbit educatiuSandra Tarragó (9.05.23)
– Com podem detectar i atendre els alumnes amb dislèxia? Neus Buisán i Mercè Mayoral (11.05.23)
– Tinc un/a alumne/a amb TDAH. Què puc fer? Mª Carme Echeverría i Maite de Miquel (16.05.23)
– Esport adaptat a les escoles: Propostes pràctiques per a escoles i institutsMiquel Romaguera (18.05.23)
– Quines estratègies d’intervenció afavoreixen la inclusió dels alumnes amb TEA? Cristina Bonfill (23.05.23)
– Estratègies i Orientacions per a la inclusió de l’alumnat amb Pèrdua AuditivaNúria Dinarès, Lourdes Albets, Mariona Giné i Fanny Jorquera (25.05.23)
– Rodamunt: Fem possible que tothom pugui fer excursions a la muntanya. Juan Carlos Vázquez (29.05.23)

Les xerrades quedaran gravades a Docents.cat (Cal fer subscripció per veure-les gravades)

Esperem que us siguin molt útils!