Una mà de contes: Adaptació d’ “Una closca especial”

Una mà de contes del Canal Super 3 ha estrenat les adaptacions dels tres contes guanyadors en la 8a edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya en categoria audiovisual. La primera adaptació ha estat “Una closca especial” de l’ESC Llevantí de Mar de Calonge i Sant Antoni.

Els alumnes de l’escola també van visitar l’Escola Superior de Música de Catalunya ESMUC i van compartir una sessió de treball amb estudiants de l’assignatura Composició per a Mitjans Audiovisuals. Els estudiants de l’ESMUC han fet les seves pràctiques de curs creant una composició original per a cadascun dels contes finalistes de l’edició 2021 de Jocs Florals. Podeu veure la notícia al següent enllaç.

Us deixem també el vídeo original que va fer l’alumnat de l’escola per participar als Jocs Florals Escolars de Catalunya. D’aquesta manera podreu observar els canvis que s’han fet entre la versió d’Una mà de contes i l’original.

A veure si us animeu a participar-hi en properes edicions!