Segell de bones pràctiques

En el moment de transformació educativa actual es vol iniciar un procés col·lectiu de reflexió i intercanvi al voltant de la biblioteca escolar. Es pretén fer emergir bons models de biblioteques de centres educatius que donin respostes a l’escola i a les necessitats del segle XXI, tot afavorint la interacció i l’intercanvi entre centres. En definitiva, la creació de xarxa.

Per tal d’afavorir l’intercanvi entre centres es proposa la creació d’un segell de bones pràctiques per tal de complir els següents objectius:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa “puntedu” i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu. Més informació.