Catàleg de lectures amb activitats

PenguinAula us presenta una selecció molt cuidada de títols recomanats per al pla lector de cada curs, amb les seves temàtiques i competències clau. A més a més, inclou opinions de docents que ja els han treballat a l’aula i recursos didàctics innovadors que parteixen de l’experimentació, la creativitat i el joc perquè els alumnes s’enganxin a la lectura.

Les propostes didàctiques són activitats per treballar abans, durant i després de la lectura, per desenvolupar el pensament crític i potenciar la creativitat de l’alumnat. T’ajudaran a acostar el llibre a l’aula i a acompanyar el seu procés de lectura d’una manera amena i motivadora.