Jornades de Coordinació d’escola Bressol i Parvulari a Sarrià-Sant Gervasi 2019

Coordinació d’escola Bressol i Parvulari a Sarrià-Sant Gervasi

Trobades del professorat de centres públics de la zona a l’entorn de les problemàtiques que afecten escola bressol i parvulari.

Els objectius de les trobades són:

• Intercanvi d’experiències
• Actualització de coneixements i recursos
• Crear un espai per fomentar el treball conjunt de l’etapa de 0 a 6 anys

Enguany, el tema escollit és:

Canvis socials en relació a l’educació dels infants i com afecten a l’escola

1a. sessió: 7 de febrer, Conferència a càrrec de Xavier Gimeno . Sala d’Actes de la Biblioteca Joan Maragall (Carrer de Sant Gervasi de Cassoles, 85). (17.45 – 19:45 h)

2a. sessió: 28 de febrer, Debat dirigit per Xavier Gimeno. Sala d’Actes de la Biblioteca Joan Maragall (Carrer de Sant Gervasi de Cassoles, 85).  (17.45 – 19:45 h)

3a. sessió. 7 de març , Visita al Parvulari de l’escola Orlandai  (17.45 – 19:45 h) a l’Escola Orlandai (Carrer de Domínguez i Miralles, 1)