Sessió final coordinació escoles verdes Ribera d’Ebre

Dijous 25 de maig a l’escola Pàmies de Ginestar, la coordinadora territorial Anna Papió exposa propostes mediambientals per compartir com a tancament de curs a les escoles verdes de la Ribera d’Ebre i de la Terra Alta.

Algunes idees compartides entre els centres participants:

Animòmetre, proposta per atenció plena a l’entrar a la sessió. Compartir sentiments i ens centrem en el present.

Concurs aula més sostenible, incorporant l’aula dels mestres i al professorat.

Joc residu zero. Missió espacial. Un viatge galàctic a l’univers del reciclatge.- Joc de taula amb diferents propostes.

Maleta verda  en préstec des del CRP Ribera d’Ebre sobre contes i àlbums il·lustrats d’accions mediambientals i maleta verda al CRP Terra Alta.

Cada curs es realitza el seguiment des de la coordinació de la formació d’escoles verdes.

Comentem la valoració qualitativa i dinàmiques per a recollir l’avaluació d’accions de diferents col·lectius que participen a escoles verdes.

Ara és el moment de revisar el Pla d’Acció com Escola Verda i acordar propostes de millora prioritzades per al proper curs.

Incorporar accions concretes per sistematitzar i quan estiguin incorporades al dia a dia de l’aula, ja formen part del PEC de centre.

Felicitats escoles verdes per aquesta gran tasca !!!