ZER Font de l’Aiguadí compartint experiències d’escola verda

Visitem l’escola Pàmies de Ginestar durant la sessió de coordinació d’escoles verdes i destaquem algunes bones pràctiques que ens han exposat:

-Projecte sobre les abelles amb maqueta d’ecosistema realitzada per l’alumnat.

-Les emocions i l’aigua, per reflexionar i treballar a partir del consum d’aigua.

-Racó verd amb llibres de lectura, cartellera i plantes verdes (que creixen i que cuida l’alumnat a partir de la sembra de la llavor).

-Bossa-bomba de llavors i altres productes elaborats per l’alumnat dins el treball d’emprenedoria i cooperatives que venen a les fires artesanes del poble.

-Sessió multicinema on trien pel·lícula, amb missatges d’educació per a la sostenibilitat, com a premi del concurs d’aula verda realitzat per l’alumnat.

-Llibres reciclats,…

Ens parlen els reporters verds i els vigilants verds de les diferents aules exposant els seus treballs, murals i tasques que realitzen com escola verda.

Moltes d’aquestes actuacions s’acorden a nivell de ZER.

Podeu consultar algunes propostes a la web de la ZER Font de l’Aiguadí ( enllaç a l’espai de ZER Verda).

Compartim experiències molt interessants entre les escoles verdes que ens enriqueixen.