Maleta verda en préstec al CRP

En col·laboració amb la Biblioteca Comarcal de Móra d’Ebre us oferim en préstec una vintena de llibres per a tractar els temes mediambientals amb l’alumnat de primària, com a maleta verda des del CRP de la Ribera.

Des de l’estalvi d’aigua, el reciclatge o la protecció de l’entorn,  fins al canvi climàtic i la biodiversitat del planeta.

Una cistella plena de llibres que podeu complementar amb altres recursos d’educació per a la sostenibilitat.

També podeu ampliar les recomanacions lectores des de la vostra biblioteca escolar amb les vostres maletes verdes personalitzades.

Des de la formació inicial d’escoles verdes que realitzem al PFZ de la Ribera d’Ebre aquest curs compartim diferents propostes amb els centres participants i des del CRP us acompanyem.

Properament celebrem el dia mundial del Medi Ambient, 5 de juny i compartirem actuacions educatives.

Cada acció suma !