Formació Pedagogia del Dol

Taller formatiu del PFZ de la Ribera d’Ebre que realitzem presencialment al CRP amb el terapeuta Pere Clotet adreçada a docents.

Les primeres sessions permeten parlar del tractament del dol i l’acceptació de la mort com a part de la vida.

La darrera sessió el dijous 2 de març per a conèixer estratègies metodològiques per a treballar el dol i la pèrdua a l’aula.

Podeu consultar i demanar en préstec la nova maleta de llibres per a les escoles que permeten tractar el dol del SE , enllaç
Totes les biblioteques escolars de la Ribera tenim el llibre ON VAN ELS QUE ESTIMEM? que ens facilita REMSA.
Un dels curmetratges que recomanem que permeten parlar de la vida i de la mort, a més de l’amor als llibres i a les biblioteques de vida:

Us animem a participar a les diferents propostes formatives per al tractament de la gestió de les pèrdues i el dol als centres docents.

Agraïm a REMSA aquesta formació i la dedicació del formador.