PROGRAMA HIGIENE DE MANS 2023- Inici organització i inscripció fins el 28 de març

Iniciada l’organització del programa sobre la Higiene de mans, adreçat a l’alumnat de 1r de primària. Fases:

• Inscripció  dels centres educatius a través d’un formulari enviat per correu electrònic. Termini: fins el 28 de febrer.
  • Taller presencial al centre adreçat a l’alumnat de primer curs de primària a càrrec de personal sanitari: durant el mes de març. Com a novetat d’aquest curs, el personal de salut treballarà un joc interactiu amb l’alumnat. Haureu de tenir en compte que l’activitat s’haurà de realitzar en una aula que disposi de pantalla o panell interactiu.

• Elaboració d’un treball col·lectiu del grup classe: mural, dibuix, poema, escultura, joc o el que ens comuniqueu, amb el tema “Rentem-nos les mans quan toca” i compartir-lo amb una fotografia- imatge de la CREACIÓ EN GRUP (obra col·lectiva) –SENSE CONCURSImatge del treball enviada al CRP abans del 31 de març.

• Celebrar el dia internacional de la Higiene de mans el dia 4 de maig.

Properament enviarem el tríptic amb les bases i calendari més detallat.