EDUCACIÓ EMOCIONAL amb Daniel Gabarró- PFZ Ribera d’Ebre

Dijous 4 de febrer vam gaudir 45 docents de la sessió formativa virtual ” FELICITAT A L’AULA” organitzada pel SE-CRP de la Ribera d’Ebre amb l’expert Daniel Gabarró, on des del seu campus virtual ens proposa diverses activitats formatives.

En aquesta línia d’enriquiment personal ens clarifica què és l’AMOR  i LA FELICITAT, descobrint els origens dels sentiments i com governar la ment perquè ens cuidi.

Recomana la lectura de la publicació on line 21 CREENCES QUE ENS AMARGUEN LA VIDA”

i els vídeos per CONTROLAR LA MENT  per ser més positius, controlar les veus interiors i les pors, proposant el RACÓ DE LA CALMA a l’aula i dels bons moments.

Intentant veure la “Realitat docent” amb el que sí depen de cada docent, per no estressar-se i poder escoltar i actuar de la millor manera possible.

Destaquem algunes idees treballades en aquesta sessió:

COMPARTIR EL QUE ÉS VALUÓS, PERQUÈ TOT EL QUE COMPARTIM ES MULTIPLICA!!!!

Compartim l’amor, la tendresa, l’alegria, les frases boniques,…

COMPARTIM L’ESCOLTA AMB EL COR,…per comunicar-nos millor i per resoldre conflictes, partint de:

-Com et sents ? / -Què necessites ?

Amb eines com els kits o jocs de cartes de SIMPLE.CAT per a connectar amb els sentiments i encertar en la gestió emocional,

POTENCIANT EL BENESTAR EMOCIONAL.