CONFERÈNCIA “Felicitat a l’aula” a càrrec de Daniel Gabarró

Títol de la conferència: Felicitat a l’aula. Eines útils de gestió emocional en moments complexos.

Dins del PFZ tenim programada una conferència pel proper dijous 4 de febrer a les 18h a càrrec de Daniel Gabarró, mestre de vida.

En aquesta xerrada-formació podreu obtenir eines concretes, útils i aplicables a l’aula per gestionar les emocions. S’abordaran els temes:

• Desemmascarar idees socials que semblen lògiques però que són falses i ens preocupen com a docents.
  • Descobrir quin és l’origen dels sentiments, en especial dels que ens fan patir: si no coneixem com es generen, no els podem transformar.
  • Aprendre a reeducar la nostra ment (i la de l’alumnat) per cuidar-nos.
  • Comprendre tres passos concrets per a alliberar-nos de l’estrès diari i poder mantenir la calma i el bon humor.
  • Eines pràctiques per a una comunicació més sàvia amb i entre l’alumnat, però també amb el professorat.

L’activitat tindrà lloc a través de la plataforma ZOOM.

El professorat inscrit rebrà l’enllaç a la sessió virtual.