WEBINAR A CÀRREC DE CARLOS MORENO “Quan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa”

Webinar «Quan totes les veus compten: una conversa sobre #EquitatEducativa» per parlar de la relació entre participació i equitat. Anirà a càrrec del professor Carlos Moreno, un dels experts més reconeguts internacionalment en equitat i transformació educativa.

📅 Webinar, 14 de març a les 17.30 hores
📅 Inscripció oberta fins al 14 de març. Codi activitat 9000140520. Enllaç a la inscripció…aquí

A qui va adreçada? A tots els professionals de l’educació compromesos amb el seu rol com a creadors de contextos educatius altament inclusius i d’èxit per a tots els nens i joves.

Objectius:

• Augmentar el compromís de líders educatius, docents i famílies amb l’aprenentatge de tots els alumnes, un aprenentatge profund, rellevant, significatiu i de qualitat.
  • Construir el valor de la reflexió amb la reflexió, el valor del diàleg amb el diàleg, i entendre la importància de crear consciència del fet d’aprendre en el professorat, l’alumnat i les famílies.
  • Modelar i acompanyar en la presa de decisions i la creació de contextos d’aprenentatge altament inclusius, presencials i en línia, i afavorir el feedback entre professors i entre professors i alumnes per millorar-los contínuament.