PROPOSTA DE LECTURA: Un llarg viatge

Un llarg viatge, àlbum il·lustrat que ens explica una història realista i molt dura, el drama de la migració forçada. El podem utilitzar per explicar al nostre alumnat (a partir de cicle mitjà) com afecten les guerres i conflictes  a famílies com la seva.

Podeu llegir el que ens diu Jaume Centelles sobre el llibre i escoltar-lo al  Catalunya Ràdio a la Carta L’Ofici d’Educar, quan li van dedicar un programa.

Fa uns anys en Josep Maria Aloy (escriptor i crític de literatura infantil i juvenil) també va escriure sobre el conte…aquí .

El podeu visualitzar al Canal de Kalandraka TV al  Youtube.